Skip to content
- Tento reklamačný poriadok (ďalej len „Reklamačný poriadok“) spoločnosti Finance Club s.r.o., IČO: 53 007 123, so sídlom: Farského 1270/6, 851 01 Bratislava zapísanou v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 144989/B je vydaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb.Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoS“) ako aj ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
- Účelom tohto Reklamačného poriadku je informovať Kupujúcich o podmienkach a spôsobe uplatnenia sťažností (reklamácií) na druh, rozsah a kvalitu poskytnutej Služby na Stránke, vrátane informácií o tom, kde je možné u Predajcu reklamáciu vád uplatniť.
- Reklamačný poriadok sa vzťahuje výlučne na vady týkajúce sa poskytovania Služby na Stránke a to najmä na prípady:
• uskutočnenia úhrady ceny iným spôsobom ako spôsobom uvedeným na stránke,
• uskutočnenie duplicitnej a/alebo viacnásobnej platby - úhrada ceny po časovom limite určenom na úhradu ich ceny,
• informácia o predaji nebola doručená na email Kupujúceho napriek úhrade ich ceny (ak ide o vadu spôsobenú na strane Predajcu), - Predajca zodpovedá za vady poskytovaných Služieb na Stránke a s tým súvisiacich vád, ktoré má Služba v čase jej poskytnutia
- Ak Kupujúci zistí, že Služba má vady, ktoré nevznikli z dôvodov na strane Kupujúceho je oprávnený uplatniť reklamáciu jedným z nasledujúcich spôsobov:
a) poštou na adresu sídla Predajcu,
b) e-mailom na adresu reklamacie@financeclub.sk - Kupujúci je povinný reklamovať vadu poskytnutej Služby bez zbytočného odkladu odo dňa zistenia vady, najneskôr do dňa konania Podujatia, vo vzťahu ku ktorému sa vada Služby vzťahuje, v opačnom prípade (t.j. v prípade oneskoreného uplatnenia reklamácie vady Služby) právo na uplatnenie reklamácie voči Predajcovi v celom rozsahu zaniká.
- Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť odo dňa prijatia úplnej reklamácie, resp. doplnenia informácií a údajov potrebných k riadnemu vybaveniu reklamácie.
- Predajca vydá Kupujúcemu o každej reklamácii, ktorá je zo strany Kupujúceho u Predajcu uplatnená, písomný doklad o uplatnení reklamácie – kópiu reklamačného protokolu na aktuálne platnom formulári prijatom Predajcom, ktorý okrem iného obsahuje informácie o podanej reklamácii zo strany Kupujúceho, ako aj dátum podania úplnej reklamácie zo strany Kupujúceho; v prípade využitia prostriedkov diaľkovej komunikácie (t.j. e-mailom, poštovou zásielkou) vydá Predajca potvrdenie rovnakým spôsobom a na rovnakú adresu, z akej bola reklamácia Kupujúcim uplatnená. Na reklamáciu, ktorá nemá náležitosti podľa tohto Reklamačného poriadku a ktorá ani nebola doplnená na základe výzvy Predaju, Predajca nie je povinný prihliadať.
- Predajca je povinný vybaviť reklamáciu bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie zo strany Kupujúceho.
- Pri posúdení opodstatnenosti reklamácie Kupujúceho (t.j. či reklamácia je opodstatnená/neopodstatnená) Predajca postupuje spôsobom stanovenom príslušnými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, a to najmä podľa ust. § 18 ods. 6 a 7 Zákona o ochrane spotrebiteľa. V prípade, že Predajca uzná reklamáciu Kupujúceho ako oprávnenú, odstráni Vady Služby spôsobom uvedeným reklamačnom protokole, pokiaľ sa Predajca a Kupujúci nedohodnú inak.
- O spôsobe vybavenia reklamácie informuje Predajca Kupujúceho vydaným písomným potvrdením o vybavení reklamácie najneskôr v lehote do 30 dní, ktorý Predajca doručí Kupujúcemu na ním uvedenú poštovú adresu alebo emailovú adresu, ktorú uviedol Kupujúci v reklamácii.
- Nárok na uplatnenie reklamácie zo strany Kupujúceho nevzniká, resp. zaniká, v prípade ak bola vada Služby spôsobená z dôvodov na strane Kupujúceho.
- Na základe zistení z reklamačných protokolov vyvodzuje Predajca dôsledky, stanovuje metódy, návody a dáva pokyny, aby bolo možné predchádzať vzniku prípadných ďalších reklamácií obdobného charakteru.
- Reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 19.05. 2020. Predajca si vyhradzuje právo na zmenu Reklamačného poriadku. Reklamačný poriadok sa aplikuje v znení platnom v čase uskutočnenia kúpy Služby a to až do úplného vyrovnania všetkých nárokov z neho vyplývajúcich.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Cookie settingsACCEPT Privacy & Cookies Policy