1. Tento reklamačný poriadok (ďalej len „Reklamačný poriadok“) spoločnosti Finance Club s.r.o., IČO: 53 007 123, so sídlom: Farského 1270/6, 851 01 Bratislava zapísanou v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 144989/B je vydaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb.Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoS“) ako aj ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
  2. Účelom tohto Reklamačného poriadku je informovať Kupujúcich o podmienkach a spôsobe uplatnenia sťažností (reklamácií) na druh, rozsah a kvalitu poskytnutej Služby na Stránke, vrátane informácií o tom, kde je možné u Predajcu reklamáciu vád uplatniť.
  3. Reklamačný poriadok sa vzťahuje výlučne na vady týkajúce sa poskytovania Služby na Stránke a to najmä na prípady:
    • uskutočnenia úhrady ceny iným spôsobom ako spôsobom uvedeným na stránke, 
    • uskutočnenie duplicitnej a/alebo viacnásobnej platby
  4. úhrada ceny po časovom limite určenom na úhradu ich ceny, 
    • informácia o predaji nebola doručená na email Kupujúceho napriek úhrade ich ceny (ak ide o vadu spôsobenú na strane Predajcu), 
  5. Predajca zodpovedá za vady poskytovaných Služieb na Stránke a s tým súvisiacich vád, ktoré má Služba v čase jej poskytnutia
  6. Ak Kupujúci zistí, že Služba má vady, ktoré nevznikli z dôvodov na strane Kupujúceho je oprávnený uplatniť reklamáciu jedným z nasledujúcich spôsobov:
    a) poštou na adresu sídla Predajcu,
    b) e-mailom na adresu reklamacie@financeclub.sk
  7. Kupujúci je povinný reklamovať vadu poskytnutej Služby bez zbytočného odkladu odo dňa zistenia vady, najneskôr do dňa konania Podujatia, vo vzťahu ku ktorému sa vada Služby vzťahuje, v opačnom prípade (t.j. v prípade oneskoreného uplatnenia reklamácie vady Služby) právo na uplatnenie reklamácie voči Predajcovi v celom rozsahu zaniká.
  8. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť odo dňa prijatia úplnej reklamácie, resp. doplnenia informácií a údajov potrebných k riadnemu vybaveniu reklamácie.
  9. Predajca vydá Kupujúcemu o každej reklamácii, ktorá je zo strany Kupujúceho u Predajcu uplatnená, písomný doklad o uplatnení reklamácie – kópiu reklamačného protokolu na aktuálne platnom formulári prijatom Predajcom, ktorý okrem iného obsahuje informácie o podanej reklamácii zo strany Kupujúceho, ako aj dátum podania úplnej reklamácie zo strany Kupujúceho; v prípade využitia prostriedkov diaľkovej komunikácie (t.j. e-mailom, poštovou zásielkou) vydá Predajca potvrdenie rovnakým spôsobom a na rovnakú adresu, z akej bola reklamácia Kupujúcim uplatnená. Na reklamáciu, ktorá nemá náležitosti podľa tohto Reklamačného poriadku a ktorá ani nebola doplnená na základe výzvy Predaju, Predajca nie je povinný prihliadať. 
  10. Predajca je povinný vybaviť reklamáciu bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie zo strany Kupujúceho. 
  11. Pri posúdení opodstatnenosti reklamácie Kupujúceho (t.j. či reklamácia je opodstatnená/neopodstatnená) Predajca postupuje spôsobom stanovenom príslušnými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, a to najmä podľa ust. § 18 ods. 6 a 7 Zákona o ochrane spotrebiteľa. V prípade, že Predajca uzná reklamáciu Kupujúceho ako oprávnenú, odstráni Vady Služby spôsobom uvedeným reklamačnom protokole, pokiaľ sa Predajca a Kupujúci nedohodnú inak. 
  12. O spôsobe vybavenia reklamácie informuje Predajca Kupujúceho vydaným písomným potvrdením o vybavení reklamácie najneskôr v lehote do 30 dní, ktorý Predajca doručí Kupujúcemu na ním uvedenú poštovú adresu alebo emailovú adresu, ktorú uviedol Kupujúci v reklamácii.
  13. Nárok na uplatnenie reklamácie zo strany Kupujúceho nevzniká, resp. zaniká, v prípade ak bola vada Služby spôsobená z dôvodov na strane Kupujúceho. 
  14. Na základe zistení z reklamačných protokolov vyvodzuje Predajca dôsledky, stanovuje metódy, návody a dáva pokyny, aby bolo možné predchádzať vzniku prípadných ďalších reklamácií obdobného charakteru. 
  15. Reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 19.05. 2020. Predajca si vyhradzuje právo na zmenu Reklamačného poriadku. Reklamačný poriadok sa aplikuje v znení platnom v čase uskutočnenia kúpy Služby a to až do úplného vyrovnania všetkých nárokov z neho vyplývajúcich.